02 Aprilia SR GT 400 Rally Replica s

Aprilia SR GT 400

Aprilia betreedt het middenklasse GT-segment met de nieuwe SR GT 400. Voor de aandrijving zorgt een 36pk sterke 400cc eencilindermotor, die samen met het lichtgewicht frame voor wendbaarheid en stabiliteit en een vlotte acceleratie zorgen. De SR GT 400 biedt verder sportmotor-waardige elektronica en een gelikt uiterlijk.

BMW-F450GS-SMALL

BMW F 450 GS

BMW komt met een gloednieuwe F450GS. Deze middenklasse allroad is voorzien van een 420cc tweecilinder lijnmotor, goed voor 48 pk en een maximum koppel van 43 Nm. De GS staat op een 19 inch voorwiel met een 17 inch achterwiel, de veerwegen zijn voor en achter 180 mm, hetgeen hem geschikt maakt voor licht offroadgebruik. Innovaties zoals de Easy Ride Clutch (ERC), die schakelen zonder koppeling mogelijk maakt, en moderne elektronica met meerdere rijmodi maken het de rijder op deze slechts 178 kg zware motor extra gemakkelijk, terwijl het brandstofverbruik met 3,8 l/100 km toonaangevend is.

CFMOTO 1000MT-X

CFMOTO 1000MT-X

CFMoto heeft de nieuwe 1000MT-X onthuld, het topmodel binnen de MT-reeks. De motor wordt aangedreven door een 946 cc paralleltwin met 111 pk en 105 Nm koppel Met een drooggewicht van 199 kg en een 22,5-liter tank biedt de 1000MT-X meer dan 450 km rijbereik. Premium onderdelen als Brembo-remmen, KYB-vering, Bosch 6-assige IMU en een 8-inch TFT-scherm behoren tot de standaarduitrusting.

CFMOTOV4SR-RR

CFMOTO V4 SR-RR

CFMoto onthult de V4 SR-RR, een prototype voor een nieuw topmodel van de SR-reeks en toonbeeld van hun technologische ambitie. Het prototype beschikt over een 997 cc 90° V4-motor met meer dan 210 pk, een drooggewicht onder 200 kg en daarmee een pk-gewichtsverhouding van 0,86! Semi-actieve vering, een Akrapovic-uitlaat en geavanceerde elektronica zorgen voor optimale controle en veiligheid. De V4 SR-RR combineert aerodynamisch design, prestaties en futuristische technologie en vormt het platform voor toekomstige CFMOTO-modellen.

DIAVELV4_RS

Ducati Diavel V4 RS

Ducati tilt de Diavel naar een nieuw niveau met de Diavel V4 RS. Deze wordt aangedreven door de 182 pk sterke Desmosedici Stradale-motor uit de MotoGP. Dankzij de tegengesteld roterende krukas accelereert deze Diavel in slechts 2,52 seconden van 0 naar 100 km/u. Het lage, gespierde silhouet en het uitgebreide gebruik van carbonvezel en titanium onderstrepen het op prestaties gerichte karakter. Met Öhlins-vering, gesmede wielen, een droge koppeling en Panigale-remmen combineert de Diavel V4 RS brute acceleratie met een exclusieve afwerking en onmiskenbaar Italiaans design.

MY26_HYPERMOTARD_V2S_small

Ducati Hypermotard V2 en V2SP

Ducati introduceert de volledig vernieuwde Hypermotard V2 en V2 SP. De compacte motor is lichter (-13 kg) en krachtiger (120 pk, 94 Nm koppel) dankzij de nieuwe 890 cc V2-motor met IVT-kleptiming. Het monocoque-frame integreert de motor als structureel element voor maximale lichtheid en stijfheid. Beide versies bieden geavanceerde elektronica met 6-assige IMU, Cornering ABS, Ducati Traction & Wheelie Control en vier rijmodi. De SP voegt Öhlins-ophanging, gesmede wielen en Brembo M50-remmen toe. De nieuwe Hypermotard arriveert in Europese dealers in april 2026, met speciale accessoires en Termignoni-uitlaatopties voor extra prestaties.

 

Ducati MONSTER 2026

Ducati Monster

De vijfde generatie van de Ducati Monster is in aantocht. Het ontwerp combineert een slanker, sportiever profiel met herkenbare Monster-elementen zoals de brede tankcovers, een monozit en een korte achterzijde. De 890 cc V-twin-motor levert 111 pk en 91 Nm, met variabele inlaatkleptiming voor een breed trekkrachtgebied. Het lichte, monocoque-frame met Showa-ophanging en Brembo-remmen zorgt voor wendbaarheid en stabiliteit. Moderne elektronica biedt vier rijmodi, ABS Cornering, tractie- en wheeliecontrole. Het 5” TFT-dashboard en Ducati Multimedia-systeem verhogen gebruiksgemak. De Monster is ook leverbaar in A2-versie.

07---MY26_MULTISTRADAV4_RS_small

Ducati Multistrada V4 RS

De Multistrada V4 RS is de meest sportieve en geavanceerde Multistrada ooit, aangedreven door de 180 pk sterke Desmosedici Stradale-motor met droge koppeling. Het titanium subframe, de gesmede wielen en diverse carbon onderdelen zorgen voor een lager gewicht en een dynamische rijervaring. Dankzij Öhlins Smart EC 2.0-vering, een Akrapovič-demper en het nieuwe Ducati Vehicle Observer-algoritme levert de V4 RS precisie en controle op topniveau. Geproduceerd in een genummerde reeks combineert deze Multistrada circuitprestaties met het comfort en de veelzijdigheid van Ducati’s ultieme toermachine.

Ducati PANIGALE_V4R

Ducati Panigale V4 R

Ducati presenteert de nieuwe Panigale V4 R, het summum van zijn race-ervaring in MotoGP en WorldSBK. Deze genummerde superbike is uitgerust met de 998 cc Desmosedici Stradale R-motor, goed voor 218 pk (tot 239 pk met racekit) en een topsnelheid van 330 km/u. Innovaties als Corner Sidepods, de Ducati Racing Gearbox met Neutral Lock en het Ducati Vehicle Observer-systeem brengen pure racetechniek naar de straat. Met verbeterde aerodynamica, Öhlins-vering en Brembo Hypure-remmen is de Panigale V4 R Ducati’s meest geavanceerde superbike ooit.

Ducati_MULTISTRADA_V4RALLY

Ducati Multistrada V4 Rally

Ducati introduceert de Multistrada V4 Rally 2026, de ultieme avontuurlijke allrounder voor lange reizen. De motorfiets combineert het 1.158 cc V4 Granturismo-motorblok met 170 pk, een lichtgewicht aluminium chassis en offroad-capaciteiten zoals lange veerweg, versterkte bescherming en spaakvelgen. Nieuwe technologieën zoals Forward Collision Warning, radargestuurde Adaptive Cruise Control, Ducati Vehicle Observer en Automatic Lowering Device verhogen veiligheid en gebruiksgemak. Met verbeterde semi-actieve vering, ABS en ergonomie biedt de V4 Rally comfort voor bestuurder en passagier.

Honda_CB1000GT

Honda CB1000GT

Honda breidt zijn sporttourer-assortiment uit met de CB1000GT. Voor de aandrijving zorgt een 150 pk sterke, 1000cc viercilindermotor. De standaarduitrusting is indrukwekkend: Showa-EERA™ elektronische vering, dubbele 310 mm remschijven met Cornering ABS via een 6-assige IMU, een verstelbaar windscherm, koffers, cruise control, verwarmde handvatten, een middenbok en een quickshifter. Het vijf-inch TFT-display met Honda RoadSync, Smart Key en automatische richtingaanwijzers met ESS maken dagelijks gebruik comfortabel en veilig.

546688_Confirmed_name_production_timing_and_major_specification_details_for_the

Honda WN7

Honda introduceert de futuristisch ontworpen WN7, haar eerste productie-elektrische motor. De 9,3 kWh High Voltage-batterij levert een actieradius tot 140 km (WMTC) en drijft een vloeistofgekoelde motor van 50 kW met 100 Nm koppel aan. Het achterwiel wordt via een riem aangedreven. Snelladen van 20% naar 80% duurt 30 minuten en voegt 89 km toe, thuisladen duurt 2,4 tot 5,5 uur. De WN7 beschikt over Showa-ophanging, vier rijmodi, vier deceleratieniveaus, SSLA, Cornering ABS en Honda Selectable Torque Control. Het 5-inch TFT-display met RoadSync-app, LED-verlichting en Smart Key maken hem compleet.

Honda_V3R_900_E

Honda V3R 900 E-Compressor Prototype

Op de EICMA 2025 in Milaan presenteert Honda het V3R 900 E-Compressor Prototype, een baanbrekende motor met een V3-motor en elektrische compressor. Met een 900cc watergekoeld blok levert de motor koppel van een 1.200cc-motor, terwijl hij compact en milieuvriendelijk blijft. Het ontwerp combineert asymmetrische kuipdelen met het nieuwe “Honda Flagship WING”-embleem.

Honda_CUV_e

Honda CUV e:

Honda breidt zijn elektrische aanbod in Europa uit met de CUV e. De scooter heeft twee verwisselbare Honda Mobile Power Pack-batterijen, een 6 kW zijmotor en levert een topsnelheid vergelijkbaar met een 125cc scooter, met een actieradius van meer dan 70 km. Het moderne design omvat een vlakke vloer, LED-verlichting en praktische opbergmogelijkheden. De ‘Connected’ uitvoering ondersteunt Honda RoadSync Duo® met navigatie, batterijmonitoring en OTA-updates voor optimaal gebruiksgemak.
Indian-sportscoutrt

Indian Sport Scout RT

De nieuwe Indian Sport Scout RT combineert het iconische Scout-DNA met een modern en agressief design. De 1250cc V-twin levert 94 pk, terwijl het stalen buizenframe duurzaamheid en rijcomfort biedt. Vergrendelbare zijkoffers van 37 liter maken weekendtrips eenvoudig, de kuip beschermt de rijder tegen wind. Nieuwe spatborden, stuurkuip en glanzend zwarte risers zorgen voor een complete look. Het sportieve solozadel ondersteunt de onderrug, terwijl het 19-inch voorwiel wendbaarheid en stijl toevoegt.

Indian-scout-sixty-sport-

Indian Sport Scout Sixty

Indian Motorcycle breidt de Scout Sixty-lijn uit met de nieuwe Sport Scout Sixty. Dit sportieve model combineert iconisch Amerikaans design met een agressievere styling en verbeterde rijprestaties. Het Mini Ape-stuur en geïntegreerde risers zorgen voor betere controle, terwijl het sportieve zadel comfort biedt voor langere ritten. Een stuurkuip beschermt tegen wind en voegt een stijlvolle, fabriek-af look toe. De Sport Scout Sixty kenmerkt zich daarnaast door een lage zithoogte, laag zwaartepunt en 19-inch voorwiel. De 999cc V-Twin levert 85 pk, maar is leverbaar in A2-specificatie.

Kawasaki-Z650-small

Kawasaki Z650 S

 

Kawasaki presenteert de Z650 S, een vernieuwde versie van de populaire naked bike. De 649 cc paralleltwin levert soepel koppel bij lage en middelhoge toeren, ondersteund door Assist & Slipper Clutch, instelbare Traction Control en optionele Quick Shifter. Het lichtgewicht trellis-frame, korte wielbasis en nieuw “fat-bar” stuur zorgen voor wendbare handling en een comfortabele rijpositie. Breder kuipwerk, gelaagde zijpanelen en LED-verlichting benadrukken het Sugomi-design. Het 4,3’’ TFT-display biedt twee lay-outs en connectiviteit via Rideology App, waardoor rijders alle motorinformatie en spraakbesturing eenvoudig kunnen gebruiken.

Kawasaki KLE500

Kawasaki KLE500

Na dertig jaar keert een icoon terug: de Kawasaki KLE500. De volledig nieuwe allroad combineert klassiek off-road DNA met moderne technologie en comfort. De 451cc paralleltwin levert een soepel koppel, terwijl het lichte stalen frame en de lange veerwegen van 210 mm voor een 200 mm achter zorgen voor wendbaarheid op én naast de weg. Met verstelbaar windscherm, spaakwielen in 21” en 17” en uitschakelbaar ABS is de KLE500 klaar voor elk avontuur. Verkrijgbaar als standaardversie en luxere SE met TFT-display en extra uitrusting.

Kawasaki ZR900 RS

Kawasaki Z900RS

Kawasaki presenteert voor 2026 een grondig vernieuwde Z900RS, waarin klassiek design en moderne techniek samenkomen. De legendarische viercilinder kreeg nieuwe nokkenassen, hogere compressie en een aangepaste ECU voor meer vermogen en snellere gasrespons. Nieuwe features als elektronische cruise control, IMU-ondersteunde rijhulpsystemen, quickshifter en hellingshoekafhankelijke tractiecontrole brengen de retro-bike naar hedendaags niveau. De SE-versie biedt Brembo-remmen en een Öhlins-achterschokdemper, terwijl de Black Ball Edition een sobere, volledig zwarte afwerking heeft. De Z900RS blijft een eerbetoon aan Kawasaki’s iconische Z1.
MY26_Ninja_ZX-10R

Kawasaki Ninja ZX-10R

Kawasaki introduceert de vernieuwde Ninja ZX-10R, een superbike die al meer dan twintig jaar symbool staat voor topprestaties en zeven WorldSBK-titels. Het 2026-model heeft een geavanceerd aeropakket dat tot 25% meer downforce genereert, een scherpere look en verbeterde handling. De 998cc vier-in-lijn motor voldoet aan Euro5+ zonder prestatieverlies en wordt ondersteund door uitgebreide rijhulpsystemen zoals Traction Control, Launch Control, Bochten ABS en vier rijmodi. Nieuw zijn een modern 5” TFT-display met spraakbediening en Turn-by-Turn navigatie. Voor racers is er de ZX-10RR met Pankl-zuigers, titanium drijfstangen en Supercorsa V3-banden.

Kawasaki ZR1100

Kawasaki Z1100

Kawasaki brengt een icoon terug met de nieuwe Z1100 en Z1100 SE. De Supernaked krijgt een krachtiger 1.099 cc vier-in-lijn met meer koppel, verfijnde gasrespons en moderne elektronica, waaronder Quickshifter, Cruise Control en Traction Control. Dankzij een zes-assige IMU biedt de Z1100 nu ook hellingshoek-ABS en KCMF. Het agressieve Sugomi-design, nieuwe 5” TFT-display en verbeterde ergonomie maken hem compleet. De SE-versie voegt Brembo-remmen en Öhlins-vering toe.

Norton-Manx-R-2-small

Norton Manx R

Norton Motorcycles presenteert de Manx R, het eerste van zes nieuwe modellen van het legendarische Britse merk. Hij wordt aangedreven door een De 1.200 cc V4-motor, die 206 pk en 130 Nm koppel levert. Geavanceerde technologieën zoals semi-actieve Marzocchi-ophanging, Brembo Hypure-remmen, vijf rijmodi, bochten-ABS, heuvel-assistent, wheelie-control, een quickshifter en een 8-inch TFT touchscreen met bluetooth zorgen voor ultieme controle en connectiviteit. Lichtgewicht carbon wielen, een onderliggende uitlaat en een enkelzijdige swingarm versterken de rijdynamiek. Andere unieke punten zijn de GoPro control, keyless start, live tracking en remote immobilization met diefstal-alerts.
Peugeot 103 2026

Peugeot 103

Peugeot Motocycles brengt een elektrische versie van de iconische 103, een moderne herinterpretatie van de cultklassieker. De 103 combineert een licht aluminium monocoque-frame, een enkelzijdige, aluminium achterbrug met een elektrische aandrijving. De 125cc-equivalent heeft een uitneembare 2,2 kW batterij, goed voor een bereik tot 65 km. De 103 wordt volledig geproduceerd in Frankrijk.

SRK921-Rouge-002

QJMOTOR SRK 921

De QJMOTOR SRK 921 is een high-performance sport-naked ontwikkeld in samenwerking met Marzocchi en Brembo voor optimale stabiliteit en precisie. De 921 cc viercilindermotor levert 127,9 pk, een Marzocchi upside-down voorvork en externe achterschokdemper zorgen voor de controle. Elektronica zoals tractiecontrole, cruisecontrol, quickshifter, ride-by-wire en launch control verhoogt rijervaring en veiligheid. Brembo Stylema-remmen, Pirelli Diablo Rosso-banden en een 5” TFT-scherm met Bluetooth completeren deze sportieve machine.

 

SRK 421 RR-Rouge-002

QJMOTOR SRK 421 RR

Met de SRK 421 RR introduceert QJMOTOR een toegankelijke supersportmotorfiets voor A2-rijbewijshouders. De 421 cc viercilindermotor levert 77,5 pk, gecombineerd met een verstelbare Marzocchi upside-down-voorvork en een hydraulisch verstelbare achterschokdemper. Veiligheid en controle zijn verzekerd dankzij dubbele schijfremmen met Brembo radiale remklauwen. Het 5” TFT-scherm biedt Bluetooth-connectiviteit.

SRT 450 RX-001

QJMOTOR SRT 450 RX

De SRT 450 RX van QJMOTOR is een lichte allroad in het A2-segment. De 450 cc tweecilindermotor levert 47,6 pk. Een Marzocchi upside-down-voorvork en verstelbare achterschokdemper zorgen voor de wegligging, Brembo-remmen met ABS en tubeless banden garanderen veiligheid op elke ondergrond. Het 5” TFT-scherm met Bluetooth combineert moderne technologie met gebruiksgemak, waardoor de SRT 450 RX ideaal is voor zowel offroad- avonturen als dagelijkse ritten.

SRT800RX-0162

QJMOTOR SRT 800 RX

De SRT 800 RX van QJMOTOR is een sportieve allroad in het populaire middensegment. De 799 cc tweecilindermotor levert 95,2 pk. De wegligging wordt verzorgd door een verstelbare Marzocchi upside-down-voorvork en een verstelbare achterschokdemper. Voor veiligheid zorgen dubbele Brembo-remmen en tubeless banden. Geavanceerde elektronica zoals tractiecontrole, cruisecontrol, quickshifter, ride-by-wire en launch control verhogen rijervaring en veiligheid. Het 7” TFT-display met Bluetooth biedt moderne connectiviteit. De SRT 800 RX is ook beschikbaar als A2-variant.

SRV 600 V2-001

QJMOTOR SRV 600 V2

De SRV 600 V2 is een A2-compatibele V-twin cruiser. De 550,4 cc-motor levert 50,3 pk, terwijl het rijwielgedeelte met upside-down voorvork en dubbele hydraulische achterschokdempers zorgt voor soepele en stabiele rijeigenschappen. Elektronica zoals tractiecontrole en een LCD-display met Bluetooth-connectie biedt zowel veiligheid als gebruiksgemak.

 

sv650gxrqm7_bqj_diagonal

Suzuki SV-7GX

Suzuki breidt zijn gamma uit met de gloednieuwe SV-7GX, een crossover die het beste van de SV650 en V-Strom 650XT combineert. De SV-7GX is gebouwd rond Suzuki’s beproefde 90° V-twin met 645 cc inhoud, die een maximum vermogen van 73 pk @ 8500 tpm koppelt aan een stevig koppel van 64 Nm @ 6800 tpm. De SV-7GX voorzien van ride-by-wire, drie rijmodi, tractiecontrole en een quickshifter. Met zijn lichte vakwerkframe, een rechte zithouding en verstelbaar windscherm biedt de motor wendbaarheid en comfort voor zowel stad als langere toerritten, terwijl de lage zithoogte van 795 mm de motor zeer toegankelijk maakt. De moderne TFT-display, LED-verlichting en smartphoneconnectiviteit maken de SV-7GX compleet.

 

Scrambler-400-XC_MY25_small

Triumph Scrambler 400 XC

Triumph breidt zijn 400cc Modern Classic line-up uit met de nieuwe Scrambler 400 XC, een avontuurlijke allrounder met authentiek Scrambler-DNA en robuuste offroad-capaciteiten. Het model heeft spaakwielen (19"/17"), tubeless banden, een hoog voorspatbord, een flyscreen en handbeschermers. De 400cc TR-paralleltwin levert 40 pk en 37,5 Nm, gecombineerd met zesversnellingsbak, slip & assist-koppeling en moderne elektronica inclusief offroad ABS en tractiecontrole.

Scrambler-900_MY26-small

Triumph Scrambler 900

 

Het 2026-model van de Scrambler 900 beschikt over een verbeterd chassis met gegoten aluminium swingarm, Showa-vering, lichtgewicht aluminium velgen en Metzeler Tourance dual-purpose banden voor betere wendbaarheid en precisie. Nieuwe technologie zoals hellingshoekgevoelig bochten-ABS, tractiecontrole, ride-by-wire met drie rijmodi en een modern TFT-dashboard verbetert de rijervaring. De 900cc Bonneville-twin levert 65 pk en 80 Nm. Eventueel is er een A2-kit verkrijgbaar.

Trident-800_MY26_Ash-Grey

Triumph Trident 800

De geheel nieuwe Trident 800 is een naked roadster met een gloednieuwe 798cc-driecilindermotor, die 115 pk en 84 Nm levert. De Trident combineert lichtgewicht wendbaarheid met high-end componenten zoals verstelbare Showa-vering, radiale remmen en Michelin-banden. Dankzij drie rijmodi, hellingshoekgevoelige ABS en tractiecontrole, Triumph Shift Assist en Bluetooth-connectiviteit biedt de Trident 800 een moderne, adrenalinevolle rijervaring.

Bonneville-Bobber_MY26_Interstellar-Blue_RHS-Front-Angle(1)-SMALL

Triumph Bonneville Bobber

Triumph Motorcycles presenteert de 2026 Bonneville Bobber, een evolutie van de iconische custom classic. De nieuwe Bobber krijgt een grotere 14-liter tank, vernieuwd kuipwerk en een breder zweefzadel voor extra comfort. Moderne technologieën, zoals hellingshoekgevoelig bochten-ABS, tractiecontrole en een LED-koplamp, zijn naadloos geïntegreerd in het minimalistische design. De 1.200cc Bonneville-twin levert 78 pk en 106 Nm en is nu ook beschikbaar in A2-uitvoering.

Bonneville-Speedmaster_MY26_Carnival-Red_RHS-small

Triumph Bonneville Speedmaster

Met de Bonneville Speedmaster presenteert Triumph een verfijnde Britse cruiser met verbeterde toercapaciteiten en moderne technologie. De motor krijgt een grotere 14-liter tank, bredere zadels voor rijder en passagier, en een rechter stuur voor een natuurlijke zithouding. Nieuwe functies zoals hellingshoekgevoelig bochten-ABS, tractiecontrole, cruisecontrol en USB-C-aansluiting verhogen comfort en veiligheid. Het 1200cc Bonneville-twinblok levert 78 pk en 106 Nm, eventueel is er een A2-restrictorkit.

Bonneville-T100_MY26_Jet-Black_RHS-Front-Angle(1)-small

Triumph Bonneville T100, T120 & T120 Black

Triumph Motorcycles presenteert de vernieuwde Bonneville T100, T120 en T120 Black, die tijdloos design combineren met moderne technologie. Alle modellen zijn uitgerust met hellingshoekgevoelig “Optimised Cornering ABS”, tractiecontrole, cruisecontrol en een USB-C-aansluiting. De T100 heeft een 900cc Bonneville-twin (65 pk), terwijl de T120 en T120 Black een 1200cc High Torque-paralleltwin leveren (80 pk, 105 Nm). Voor het eerst zijn de T120-modellen A2-compatibel dankzij een optionele restrictorkit.

Scrambler-1200-XE_MY26_Khaki-Green_RHS-small

Triumph Scrambler 1200 XE

Voor 2026 kreeg de Scrambler 1200 XE voor 2026 een premium upgrade van vering en technologie. Het model beschikt over een 47 mm Showa-voorvork, dubbele Öhlins RSU’s, Brembo-remmen en geoptimaliseerd bochten-ABS. De 1.200 cc ‘High Power’ Bonneville-twin levert 90 pk en 110 Nm koppel, gecombineerd met zes rijmodi, inclusief Off-Road Pro.

 

Ultraviolette-X-47Crossover

Ultraviolette X-47 Crossover

Ultraviolette zet een nieuwe standaard in elektrische mobiliteit met de X-47 Crossover, ’s werelds eerste motorfiets met geïntegreerde radar en dual-camera dashcams. Het luchtvaart-geïnspireerde design combineert ergonomie, koppel en veelzijdigheid voor stads- en lange-afstandsrijders. Het Advanced Rider Assistance System (ARAS) biedt dodehoekbewaking, rijstrookhulp, inhaalalerts en botsingswaarschuwingen. De X-47 beschikt over de krachtigste luchtgekoelde boordlader ter wereld, negen niveaus regeneratief remmen, tractiecontrole en UV Dynamic Stability Control.

NMax 155

Yamaha NMAX 155 Tech MAX

Yamaha breidt zijn sportscooter-serie uit met de NMAX 155 Tech MAX, voorzien van de innovatieve YECVT-transmissie (Yamaha Elektrische Continu Variabele Transmissie) met Sport- en Town-modus en een Downshift-functie voor krachtiger accelereren. Het 155cc Blue Core-motorblok biedt soepele prestaties met laag brandstofverbruik. Het premium model beschikt over een 4,2-inch connected TFT-dashboard met Garmin-navigatie, een lederlook-zadel, LED-verlichting, 13-inch aluminium wielen en ABS-remmen. Met comfortabele vering, royale opbergruimte en dynamisch MAX-design richt de NMAX 155 Tech MAX zich op A1-rijders die van sportief en praktisch rijden houden.

2026-Yamaha-XTZ700D-EU-Redline_White-Action-016-03

Yamaha Ténéré 700 World Raid

De 2026 Yamaha Ténéré 700 World Raid is sterk verbeterd. Het 689cc CP2-tweecilindermotorblok krijgt YCC-T ride-by-wire met sport- en Explorer stand. Het CP2 motorblok biedt meer koppel bij lage toeren. Een 6-assige IMU regelt tractiecontrole, slide control en ABS voor optimale veiligheid on- en offroad. Het vernieuwde frame, KYB-ophanging, dubbele brandstoftanks (samen 23 liter) en Cruise Control verhogen comfort en actieradius tot circa 500 km. De Ténéré 700 World Raid staat op een 21 inch voorwiel en een 19 inch achterwiel, voorzien van Pirelli Scorpion Rally STR-banden. Nieuwe LED-verlichting, een stuurdemper, een 6,3-inch TFT-display en connectiviteit via MyRide maken de World Raid verder af.
Tracer 7 YMT

Y-AMT voor Yamaha TRACER 7 en TRACER 7 GT

Voor 2026 kunnen de TRACER 7 en Tracer 7 GT worden geleverd met Yamaha’s Automated Manual Transmission (Y-AMT). Hiermee kun je automatisch schakelen of handmatig via een met de vinger bediende tuimelschakelaar. Het Y-AMT systeem werkt samen met de elektronische functies van Yamaha Ride Control (YRC).

2026-Yamaha-XS850GP-EU 2

Yamaha XSR900

Yamaha heeft de XSR900 GP 2026 onthuld, een eerbetoon aan legendarisch coureur ‘King’ Kenny Roberts, de eerste Amerikaanse wereldkampioen in de 500 cc-klasse. De nieuwe editie van Yamaha’s Sport Heritage-serie combineert retro GP-styling met moderne technologie. De motor is voorzien van het koppelrijke CP3-motorblok, een op races geïnspireerde kuip en een opvallende Legend Yellow-livery met klassieke zwarte speedblocks – een directe knipoog naar Roberts’ iconische YZR500. De XSR900 GP is ook leverbaar in Legend Red.

2026-Yamaha-YZF700R7-EU-Icon_Blue-Action-002-03

Yamaha R7

Voor 2026 is het rijwielgedeelte van de Yamaha R7 geoptimaliseerd. De rijpositie is eveneens verbeterd, bovendien kreeg de R7 SpinForged wielen met Bridgestone-banden. De R7 beschikt over een IMU en een range elektronische rijhulpsystemen, waaronder YRC-rijmodi, bochtafhankelijke tractiecontrole, slide control en Brake control, launch control, lift control en de derde generatie Quick Shifter. Ook heeft de R7 nu een 5”TFT-display. De 689 cc CP2 geeft zijn vermogen door aan een verbeterde transmissie met meer schakelnokken op de vierde, vijfde en zesde versnelling. Connectiviteit via Y-TRAC Rev-app biedt de R7 zowel op de weg als op het circuit een verfijnde, dynamische en volledig aanpasbare supersportervaring.