Honda_CL500

Moderne technologie met nostalgische blik

CL500

Met de 1962 Honda CL72 als inspiratiebron combineert Honda’s nieuwe CL500 moderne technologie met een nostalgische blik op het verleden. Aangedreven door de A2-compatibele tweecilinder van Honda’s CB500-lijn, maakt dit nieuwe model handig gebruik van een nieuw stalen diamantframe, ophanging met lange veerweg en een 19/17 inch voor-/achterwielcombinatie. Klaar voor alle uitdagingen die zijn pad kruisen, zowel in stedelijke omgeving als tijdens licht off road rijden. Zijn rijke uitstraling doet de hoofden draaien met details zoals een afgeronde benzinetank, kniepads, rubberen vorkhoezen en naar boven gerichte einddempers met geperforeerd hitteschild. Alle verlichting is LED en het dashboard toont een negatief LCD-display. Met vier eigentijdse kleurstellingen valt de CL500 nog beter op in de massa.

Een en al stijl

Het vertrekpunt van zijn iconische stijl is de 12 l benzinetank: egaal, afgerond en perfect vormgegeven. De authentieke rubberen kniepads verbeteren de uitstraling en het comfort. Het motorblok, frame en ophanging werden volledig zwartgekleurd voor een strakke, minimalistische uitstraling. Rubberen omhulsels beschermen de voorvorkpoten, net zoals vroeger. Een hoog en breed stuur zorgt voor optimale controle. Het weerspiegelt het evocatieve, hoog uitlopende uitlaatsysteem dat, in ware CL-traditie, uitgerust is met een kenmerkend roestvrijstalen hitteschild en dubbele einddemper.

Lees hier alles over de 2023 CL 500

Hond CL500

421481_23YM_HONDA_FORZA_350

Honda Forza 350

De uitstraling van Honda’s sportieve middenklasse GT-scooter geniet voor 2023 een elegante en verfijnde opfrissing. Een vernieuwd dashboard en twee nieuwe, eigentijdse kleurstellingen vervolledigen de nieuwigheden. De standaarduitrusting bestaat uit het enhanced Smart Power+ (eSP+) motorblok, tractiecontrole via HSTC, een elektronisch instelbaar windscherm, USB Type C-oplaadpoort, opslagruimte voor twee integraalhelmen, volledige LED-verlichting en bediening via Smart Key. De Forza 350 verbindt zich via het Honda Smartphone Voice Control System met de smartphone van de rijder voor toegang tot allerlei functies. Het systeem zal voor 2023 compatibel zijn met zowel IOS als Android.

Lees hier alles over de nieuwe Forza 350
421518_23YM_HONDA_EM1e_Location

Focus op duurzaamheid

Honda EM1

De EM1 e, die in de zomer van 2023 op de markt komt, is de eerste Honda EV-tweewieler voor klanten in Europa en het eerste model dat wordt onthuld na de aankondiging van Honda om in 2025 wereldwijd 10 of meer elektrische motorfietsmodellen te introduceren. Een belangrijke eerste stap op weg naar het behalen van Honda's gestelde doel van koolstofneutraliteit voor al zijn motorfietsen in de jaren 2040.

De 'EM' staat voor Electric Moped en het model is volledig gericht op een jonge demografie die op zoek is naar gemakkelijk, leuk stadsvervoer. Hij is compact, heeft een vlakke vloer en een gladde styling die zijn verschil en unieke identiteit binnen het Honda-gamma benadrukt. Perfect voor korte ritjes in de stad en om het reizen naar het werk of de universiteit efficiënt, stil en emissievrij te maken, de EM1 e: synchroniseert netjes met moderne verwachtingen voor stedelijke mobiliteit.

De EM1 e wordt aangedreven door het Honda Mobile Power Pack e:, dat is gebouwd met een niet-aflatende focus op duurzaamheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Een enkele lading biedt een rijbereik van meer dan 40 km en het Mobile Power Pack (MPP) is ontworpen om verschillende temperaturen, vochtigheidsniveaus, schokken en trillingen te weerstaan. Zoals de naam al doet vermoeden, is de MPP een verwisselbare batterij die eenvoudig uit de EM1 e kan worden verwijderd om thuis op te laden.

421178_23YM_XL750_Transalp

Legende herboren

Nieuwe Honda XL 750 Transalp

Een legendarische, avontuurlijke touring legende is herboren. Met toonaangevend vermogen en koppel, en verpakt in een chassis dat uiterst wendbaar is op de weg en stabiele controle biedt ernaast. De nieuwe XL750 Transalp stelt je slechts één vraag: hoe ver wil je gaan?


Door de stad of door de hele wereld, Honda’s gloednieuwe XL750 Transalp zet de avontuurlijke lijn van zijn iconische voorganger verder. Klaar voor een compleet nieuwe generatie rijders om te gaan waar de wegen heenleiden. De parallel tweecilinder met acht kleppen levert 67,5 kW en 75 Nm. Throttle By Wire (TBW) zorgt voor vier vooringestelde rijmodi plus een gebruikersmodus met in vijf niveaus instelbaar Honda Selectable Torque Control met geïntegreerde wheeliecontrole en in drie niveaus instelbare motorrem en vermogensafgifte. Het stalen frame is gekoppeld aan een volledige Showa-ophanging: 43 mm SFF-CA™ USD voorvorkpoten en een achterschokdemper die werkt via de Pro-Link. Dubbele tweezuigerremklauwen bijten stevig in de remschijven vooraan. De 21” voor- en 18” achterwielen zijn voorzien van banden met binnenband. Premium uitrusting bestaat uit een vijf inch TFT-kleurendisplay, Honda Smartphone Voice Control, complete LED-verlichting, automatisch uitschakelende richtingaanwijzers en noodstopsignaaltechnologie (ESS).

Honda maakt ook een A2-versie beschikbaar.

Lees hier alles over de nieuwe XL 750 TRANSALP

HONDA XL 750 VARADERO

421225_23YM_XL750_Transalp 421219_23YM_XL750_Transalp 421223_23YM_XL750_Transalp 421221_23YM_XL750_Transalp 421222_23YM_XL750_Transalp 421220_23YM_XL750_Transalp 421218_23YM_XL750_Transalp 421217_23YM_XL750_Transalp 421210_23YM_XL750_Transalp 421216_23YM_XL750_Transalp 421215_23YM_XL750_Transalp 421214_23YM_XL750_Transalp 421213_23YM_XL750_Transalp 421211_23YM_XL750_Transalp 421212_23YM_XL750_Transalp 421209_23YM_XL750_Transalp 421206_23YM_XL750_Transalp 421208_23YM_XL750_Transalp 421205_23YM_XL750_Transalp 421207_23YM_XL750_Transalp 421204_23YM_XL750_Transalp 421203_23YM_XL750_Transalp 421202_23YM_XL750_Transalp 421201_23YM_XL750_Transalp 421198_23YM_XL750_Transalp 421200_23YM_XL750_Transalp 421199_23YM_XL750_Transalp 421196_23YM_XL750_Transalp 421197_23YM_XL750_Transalp 421194_23YM_XL750_Transalp 421195_23YM_XL750_Transalp 421193_23YM_XL750_Transalp 421192_23YM_XL750_Transalp 421183_23YM_XL750_Transalp 421191_23YM_XL750_Transalp 421190_23YM_XL750_Transalp 421189_23YM_XL750_Transalp 421188_23YM_XL750_Transalp 421187_23YM_XL750_Transalp 421186_23YM_XL750_Transalp 421185_23YM_XL750_Transalp 421184_23YM_XL750_Transalp 421182_23YM_XL750_Transalp 421175_23YM_XL750_Transalp 421181_23YM_XL750_Transalp 421180_23YM_XL750_Transalp 421178_23YM_XL750_Transalp 421179_23YM_XL750_Transalp 421177_23YM_XL750_Transalp 421176_23YM_XL750_Transalp 421174_23YM_XL750_Transalp 421173_23YM_XL750_Transalp 421172_23YM_XL750_Transalp 421168_23YM_XL750_Transalp 421171_23YM_XL750_Transalp 421170_23YM_XL750_Transalp 421169_23YM_XL750_Transalp 421163_23YM_XL750_Transalp 421167_23YM_XL750_Transalp 421166_23YM_XL750_Transalp 421165_23YM_XL750_Transalp 421164_23YM_XL750_Transalp 421160_23YM_XL750_Transalp 421162_23YM_XL750_Transalp 421161_23YM_XL750_Transalp 421159_23YM_XL750_Transalp
421241_23YM_CMX1100T_Rebel

Touring-versie

CMX 1100 Rebel

Met de CMX1100T Rebel lanceert Honda een nieuwe Touring-versie die het CMX1100 Rebel-gamma aanvoert. De nieuwe versie is voorzien van een aerodynamische halve kuip en harde zijkoffers. De standaardversie, even ontspannen en opwindend als voordien, krijgt een nieuwe kleur voor 23YM.

Zoals steeds levert de 1084 cc grote paralleltwin een serieus vermogen, ondersteund door een indrukwekkend geluid uit de uitlaat. Met het Honda Selectable Torque Control met geïntegreerde wheeliecontrole, cruisecontrole en drie rijmodi bestuurd door het Throttle By Wire-systeem is de grote Rebel bovendien voorzien van een aanzienlijk elektronicapakket. Kwaliteitsonderdelen zoals de 43 mm cartridge-style voorvork, ‘piggyback’ schokdemper achteraan en de radiaal gemonteerde vierzuigerremklauw vooraan. Alle verlichting is LED en het LCD-display is negatief. Optioneel voorzie je de CMX1100 Rebel van Dual Clutch Transmission (DCT).

Uitgebreide informatie over de CMX 1100 Rebel
415692_23YM_HONDA_CB750_HORNET

Een A2-versie zal ook beschikbaar zijn.

CB750 Hornet

Honda's gloednieuwe Hornet onthult zijn angel. Zonder overbodige kilo’s wordt de toonaangevende vermogen-gewichtsverhouding verwezenlijkt door een motor van 67,5 kW en 75 Nm die een pakket van 190 kg aandrijft. De geheel nieuwe paralleltweecilinder met acht kleppen levert zowel veel kracht in hoge toeren als enorm veel bruikbaarheid in het middenbereik, gecombineerd met een nieuw ultralichtgewicht frame voor uiterst wendbare stuurprecisie en een onmiddellijke, stevige acceleratie.

Throttle By Wire (TBW) biedt 3 rijmodi en Honda Selectable Torque Control (HSTC) met 3 niveaus met geïntegreerde Wheelie Control, plus 3 niveaus van motorrem en vermogensafgifte. Het nieuwe frame heeft een volledige Showa-vering: 41 mm Separate Fork Function Big Piston (SFF-BPTM) USD-vorken en een Pro-Link achterschokbreker. Dubbele, radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers bijten hard. De premiumspecificatie omvat een 5-inch tft-kleurendisplay met Honda Smartphone Voice Control (HSVC), volledige ledverlichting, automatisch annulerende richtingaanwijzers en Emergency Stop Signal (ESS)-technologie.

Bekijk hier alle informatie over CB750 Hornet

CB 750 Hornet

415810_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415806_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415803_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415800_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415797_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415794_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415787_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415792_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415772_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415784_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415778_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415768_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415764_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415762_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415760_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415746_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415752_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415754_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415750_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415748_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415744_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415725_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415742_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415740_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415738_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415733_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415731_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415729_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415727_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415712_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415723_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415719_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415715_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415714_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415713_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415711_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415710_23YM_HONDA_CB750_HORNET Hornet MY23 415708_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415707_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415706_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415705_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415704_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415703_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415702_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415699_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415701_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415700_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415934_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415816_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415694_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415698_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415696_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415695_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415693_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415683_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415692_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415689_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415688_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415682_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415680_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415679_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415677_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415505_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415676_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415675_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415674_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415673_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415507_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415506_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415504_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415503_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415497_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415502_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415501_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415500_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415499_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415498_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415493_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415496_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415492_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415484_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415491_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415490_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415486_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415485_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415476_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415470_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415469_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415468_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415466_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415465_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415464_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415462_23YM_HONDA_CB750_HORNET 415461_23YM_HONDA_CB750_HORNET